Hoe kan ik de voortgang van mijn schadedossier volgen?

Het antwoord op je vraag:

Wij houden je per mail op de hoogte van de voortgang van het schadedossier. Wanneer wij een expertiserapport ontvangen, de tegenpartij aansprakelijk stellen of contact hebben gehad met de tegenpartij over deze schade, dan informeren wij je hierover. Op die manier hoef je zelf niet telkens navraag bij ons te doen naar de stand van zaken. Wij zorgen zelf voor een actieve opvolging van het schadedossier. Wanneer wij of de tegenpartij vragen hebben over de schade laten wij dit je ook weten.

Omdat wij de schadeverhaalsservice aanbieden als gratis service bij de bestelautoverzekering wordt de status van een schadedossier bij de tegenpartij opgevraagd wanneer dit uit onze eigen agendering komt. Op basis van onze ervaring kunnen wij goed inschatten wat een redelijke behandeltijd van een schade bij de tegenpartij zou moeten zijn.  

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb over mijn schadedossier?

Het kan natuurlijk zo zijn dat je vragen hebt over de voortgang van het dossier of dat er dingen zijn die je eerder vergeten bent te benoemen. Dan kan je gemakkelijk informatie opvragen bij de schadeafdeling door je vraag per mail te stellen via schade@poliscounter.nl. Als je het fijner vindt om te bellen kan dat ook. Wij zijn te bereiken op 088 – 730 36 36.

Meer veelgestelde vragen

Niet gevonden wat je zoekt? We helpen je graag je vraag te beantwoorden. 

088 730 3636

Wil je direct telefonisch een verzekering afsluiten of heb je vragen?

Stuur ons een bericht.
Bellen mag ook!

We zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 - 17.30 uur.

088 730 3636

Premie berekenen